Hej på er gullisar!
Bra helg har det minsann varit, den har dock gått så himla fort. I fredags var vi på ett familje photoshoot, och det var askul. Jag och mamma blev fett sminkade haha - rätt konstiga i verkligheten men jättebra på bilderna. Pappa fyller som sagt 50 idag så vi har haft fullt upp med att fira honom. 
Igår så träffade jag lite vänner, vi var på loppis och fyndade skateboard, roller blades och knäskydd. Synd att det är dåligt väder! Jag och E och P var ute trots det halvdåliga väder för att skatea och ta lite bilder. På lördagkvällen gick vi ut på restaurang och åt mat hela familjen. Det var ju gott, men alltså jag vill bli vegetarian och det var förbestämd meny vilket resulterade i kött till varmrätt. Jag har verkligen slutat gilla kött, jag äcklas av det och tycker det känns etiskt fel. Varför ska djur behöva dö för våran skull? Så det var väl lite synd men ja, jag kommer äta hur många fler middagar i mitt liv så ;-) Pappa verkade jättenöjd och det var ju det viktigaste!
 
Idag har vi haft födelsedagsbrunch med mina älskade kusiner med tårta, yoghurt, crossianter och massa annat gott. Vi kan ju säga att jag inte blev hungrig på ett lååångt tag, Schwarzwald tårta är typ det bästa som finns. 
Sen har jag och en av mina kusiner nu bestämt oss för att få ett fint instagramfeed. Mitt feed har hittils varit väldigt osammanängande och det har hennes också haha. Så nu jäklar blir det bara snygga och färgkordinerade bilder! Jag börjar med ett svartvitt feed, sen ett blått, ett lila, ett orange och så vidare. Nio bilder per färg. Konstig grej egentligen, men det är lite kul faktiskt. Jag tyckte det verkade jättejobbigt först men alltså faktiskt, jag blir jättepeppad på det. Små saker i livet. Jaja, nu ska vi på middag igen men den här gången med farmor och farfar och mormor och morfar!
 
Puss darlings. 


Förbestämt istafeed hehe ;)

Man kan ju inte säga att restaurangens utsikt var dålig igår? ;)
Bilder, Brunch, Familj, Fynd, Födelsedag, Födelsedagspresent, Glad, Instagram, Instagramfeed, Knäskydd, Kusiner, Loppis, Loppisfynd, Mat, Pappa, Restaurang, Rollerblades, Rullskridskor, Scharzwaldtårta, Skateboard, Svartvita bilder, Vegetarian,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej