Hej på er!
Det har varit lite på och av uppehåll under någon vecka nu, förlåt för det. Jag har varit ganska så upptagen, tror jag... Något är det som gjort att jag inte hunnit eller orkat blogga. Jag var ju sjuk de första dagarna förra veckan, och sedan hade jag lite grejer att göra resten av dagarna och i helgen var vi på landet. Förvånandevis härligt faktiskt.
Det var så himla fint väder så dagarna spenderades mestadels utomhus! Vi har också tagit upp studsmattan och det är typ det bästa som finns. Gah, vill ha studsmatta här hemma med. Liite bilder blev det men jag glömde min kära kamera på köksbänken hemma vilket var lite sorgligt. Nejmen mobilen har ju också kamera såå ;)
 
Dagens outfit var det längesen vi körde, så det blir en sådant inlägg idag! Förra torsdagen var jag och mamsen iväg på något som blev lite av en shoppingrunda. Vi handlade nya (åh så snygga!) träningskläder och ett par supeeermysiga byxor. 75 spänn för bootcut byxor, fynd! Det var dessa jag hade på mig idag, men imorse hade de ett litet hål i sig - fast jag är ju (inte) så händig så jag sydde ihop dem. TG för ballongstygn hehe. Mamma tyckte vi skulle reklamera dom och få ett par nya men jag orkade inte så då gjorde jag det miljövänliga liksom ;) Iallafall fick jag faktiskt fett mycket komplimanger för dom, plus att jag kände mig såå bekväm. Mjukisbyxor bae. 
Tycker faktiskt om min klass på det sättet, det är liksom ingen som helst press på kläder. Man kan komma i löpartights och ingen säger något - en gång kom min kompis i fleecebyxor och var det någon som brydde sig? Näpp! Så vad är poängen med skoluniform, jag tror att världen är lite "past that stage" haha. 
Jaja, här kommer i alla fall min OOTD!

Såhär kände jag dock under första lektionen idag... Men det blev en bra dag ändå! 
Billigt, Bootcutbyxor, Bra klass, Bästa kameran, Dagens Outfit, Fall outfits, Fint väder, Fynd, HM Divided, KappAhl, Laga, Landet, Mjukisbyxor, Mode, OOTD, Outfit of the day, Ribbade byxor, Shopping, Skoluniform, Studsmatta, Sy ihop, Träningskläder, Vår,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej