Hej bloggis!
PRAO idag då. Skitkul verkligen, jag är riktigt nöjd med att jag valde att praoa på förskola. Vi var ute så mycket, och vi hade så roligt. Idag var jag på avdelningen med 3-4åringar, åh vad söta de var. Riktiga energiknippen med egen vilja och liite konstiga ord. 
Vi var ute den mesta av tiden och spelade boll, lekte pirater och sånt! Barnen var supergulliga, dock fanns det några som drog och höll på med mig, visst, de ville nog bara ha min uppmärksamhet men det var faktiskt jobbigt. Så jag sa ifrån, och då blev dom små och söta igen haha ;) Nejmen bra dag verkligen, och jag är jättetaggad på hela veckan! 
Imorgon är det barnvaktning för hela slanten, först förskola och sen hem till mina barnvaktsbarn <3 Älskar dom, och en av dem går faktiskt på förskolan. Åh hon var så söt idag, jag gick på rast en halvtimma och när jag kom tillbaka hade hon och hennes kompisar gjort jättemånga sandkakor! Man såg att de hade lagt ner hela halvtimmen på det, gullisarna. 
 
När jag kom hem idag ringde jag min kompis, som fyller år idag och hörde om hon ville ses, så vi tog skateboardsen och möttes i en park. Hade inte köpt någon present hehe, men hon fick kärlek... :'-) 
När jag kom hem hade världens bästa far köpt favvopizzan från Deli Italia i Danderyd - pappagallo. Det är en inbakad pizza med gorgonzola, zucchini och salami (salamin ger god smak men jag hatar själva den, så jag petar bort den). Ah, så god!
 
 
 
Finaste <3

Barn, Barnsligt, Barnvakt, Boll, Bra dag, Deli Italia Danderyd, Fotboll, Födelsedag, Födelsedagspresent, Förskola Prao, Glad, Gorgonzola, Gulligt, Inbakad pizza, Kompis, Lekar, Pappagallo, Park, Pizza, Pizzeria, Prao, Skateboard, Söta,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej