Vilket är ert favoritskomärke? 
Jag vet inte vad mitt är faktiskt. Jag gillar alla skor. Jag är kär i skor. Skor äger.
Ja, och jag hittar alltid nya anledningar till att köpa ett par till. Så nu är det dags igen, jag vill ha ett par skor! Denna gång är det Nikes och nu är anledningen ganska relevant ändå. Mina knän är ju lite... speciella. Nejmen jag har slatter (stav?) och symptomen blir betydligt färre när jag har bra skor. Men, jag har bara ett par gympaskor som inte är de snyggaste och jag vill inte ha dom i skolan. De är liksom för klumpiga. Annars har jag mina favvisar; adidas sneaker och converse - de passar till allt.
I alla fall vill jag nu ha ett par snygga gympaskor som ger bra stöd för fötterna och därmed knäna. Och vad är inte bättre än Nikes då?  --- Förresten, hur säger ni det? Najk? Najki? svenska Nikäs? Jag säger Najki/Najkis. --- 
Jag tittade igenom Nike's sortiment häromdagen och hittade tre som kvalade. Sen finns det ju självklart Nike Airforce och Air Max, som är galet snygga men ibland vill man ju vara lite annorlunda ;) Mest är det nog för att jag är lite trött på de vanliga alla har. I de skorna jag valt ut finns det ett par Air Max, men de ser faktiskt inte ut som vanliga Air Max om jag får säga så. Eller, det kanske dom gör? De var i alla fall snygga!
Vi åker ju till USA nu i höst, plus att mamma är där på jobb nu i skrivande stund, så min plan är att hon antingen får köpa ett par eller så gör jag det personligen i höst, då de är billigare i USA. De kostar runt 800 kr, vilket jag tycker de är så värda - i Sverige kostar det uppemot 1500 typ. Dyrt. 
Vad tycker ni? :-)
 
 
Bilder, Dyra skor, Florida, Fotstöd, Fynd, Grå, Grön, Knäproblem, Mode, Nike, Nike Air Max, Nike Airforce, Nike Uttal, Prisskillnad, Schlatter, Schlatters sjukdom, Shoemaniac, Skor, Stöttande skor, USA, Älska skor,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej